Klachtafhandeling | Altijd eerlijk

Wij doen altijd en onverminderd ons best om bestellingen zo goed en zorgvuldig mogelijk te verwerken.
Er kan echter altijd iets mis gaan.
Heeft u een klacht over ScalaMerken of één van haar websites? Laat ons dit dan alstublieft weten.

Wij verzoeken u in dat geval om een mail te sturen naar [email protected].
U krijgt binnen 24 uur na ontvangst van uw klacht altijd een ontvangstbevestiging per e-mail.
Deze zou in uw spam folder kunnen binnenkomen.
Neem alstublieft contact met ons op indien u de ontvangstbevestiging onverhoopt niet hebt ontvangen.
Vervolgens zullen wij uw klacht in behandeling nemen en binnen 14 dagen voorzien van een inhoudelijk antwoord en waar mogelijk een oplossing.
U kunt tevens een ticket aanmaken in onze helpdesk,
met “Klacht” als onderwerp.

Leidt bovenstaande voor uw gevoel niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshop Keurmerk http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

%d bloggers liken dit: